2011/04/11

慘遭毒手

GuGu 已跟左我七八個年頭了,經常同我出生入死。佢可以話係我既頭馬。可是在本週日,有人襯我換床單時,向佢下毒手。大家睇睇,就算GuGu苦苦哀求,結果比肚凸凸的菲太太下如此毒手... 呢個仇我一定會幫你報既... 你安息吧。

3 則留言:

  1. Eunice said.."duck..duck..hello"。

    then she said "yan 姐姐!!“

    回覆刪除
  2. 我一看到它的嘴唇就有一种冲动想“打”它,真受不了它的样子。。。

    回覆刪除
  3. Please tell Eunice, he is not a DUCK!!!

    Why you are as crazy as my wife? he is so cuite, how can both of you apply such punishment to him?

    回覆刪除